• +38 (099)-309-14-28
  • +38 (093)-309-14-28

Гарантія

Повернення, обмін і ремонт сумок проводиться відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Покупець може повернути в магазин куплений товар у 2 випадках: 

1. Товар має істотний недолік (Стаття 8)

   Протягом гарантійного терміну, в товарі, виявлений істотний недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару за призначенням, виник з вини виробника (продавця, виконавця).

2. Товар не задовольняє покупця за формою, кольором, розміром або з інших      причин не може бути ним використаний за призначенням (стаття 9)

 

- Товар не було використано, тобто є новим і з моменту покупки пройшло не більше 14 днів, не враховуючи дня покупки;

- Збережений товарний вид, його споживчі властивості, збережені всі аксесуари, оригінальні ярлики, не порушена упаковка.


 Для повернення товару при собі необхідно мати:

 1. Товар;                
 2.  Товарний чек;


  При поверненні грошей за товар, розрахунки з покупцем, провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення претензії, а в разі неможливості повернути гроші в цей день, в терміни обумовлені обома сторонами, але не пізніше 7 днів.


 Якщо товар був оплачений по терміналу, повернення здійснюється тільки по терміналу і тільки на карту, з якої була проведена оплата.

Гарантійні терміни товарів згідно р.1 ст.7 п.2 Закону України «Про захист прав споживачів»

Шкіргалантерейні вироби:

- сумки господарські, пляжні, дитячі і шкільні рюкзаки, вироби дрібної шкіргалантереї - 30 днів;

- сумки жіночі, чоловічі, дорожні, спортивні (шкіра) - 50 днів;

- валізи, ділові портфелі (шкіра) - 70 днів;

- ремені (шкіра) - 30 днів;

- сумки зі штучної шкіри - 30 днів; 


Згідно р. І ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів»:

  Гарантійний термін - це термін, протягом якого виробник (продавець) зобов'язується про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.

  Термін служби - календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.

  Термін служби дорівнює гарантійному строку.

  У разі закінчення гарантійного терміну звернення щодо недоліків не розглядаються.


Для повернення (ремонту) товару при собі необхідно мати:

- товар;

- товарний чек;

-акт прийому на ремонт

 


Не підлягає обміну або безкоштовного ремонту товар:

- зношений, з дефектами, які з'явилися внаслідок експлуатації, в умовах, що не відповідають призначенню;

- з механічними пошкодженнями (опіки, порізи, подряпини і ін.);

- деформований в результаті неправильного носіння, сушіння, пошкодження внаслідок впливу хімічних речовин, і з іншими дефектами, які виникли з вини покупця;

- відремонтований покупцем;

- зі зниженою ціною (купівля товару з дефектом або знижка 70% і більше, про що зазначено в чеку)